ابزار منو ثابت

چونی بی من

ای همدم روزگار چونی بی من

ای مونس و غمگسار چونی بی من

من با رخ چون خزان زردم بی تو

تو با رخ چون بهار چونی بی من

 ای زندگی تن و توانم همه تو

جانی و دلی ای دل و جانم همه تو

تو هستی من شدی از آنی همه من

من نیست شدم در تو از آنم همه تو

 ای همدم روزگار چونی بی من

ای مونس و غمگسار چونی بی من

من با رخ چون خزان زردم بی تو

تو با رخ چون بهار چونی بی من

 عشقت به دلم بر آمد و شاد برفت

باز آمد و رخت خویش بنهاد ، برفت

گفتم به تکلف دو سه روزی بنشین

بنشست و کنون رفتنش از یاد برفت

ای همدم روزگار چونی بی من

ای مونس و غمگسار چونی بی من

من با رخ چون خزان زردم بی تو

تو با رخ چون بهار چونی بی من

 ای در دل من میل و تمنا همه تو

و اندر سر من مایه ی سودا همه تو

هر چند به روزگار در می نگرم

هر چند به روزگار در می نگرم

امروز همه تویی

امروز همه تویی

و فردا همه تو

و فردا همه تو

ای همدم روزگار چونی بی من

ای مونس و غمگسار چونی بی من

من با رخ چون خزان زردم بی تو

تو با رخ چون بهار چونی بی من

 

خواننده : همایون شجریان

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

رهاکلهر
ساعت23:04---1 خرداد 1393
لااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااایک
پاسخ: متشکرم رها


دلگشا
ساعت17:07---28 ارديبهشت 1393
نمیخواهم برگردی ...

این را به همه گفته ام! ...

حتی به تو…

به خودم…!

اما نمیدانم چرا هنوز ...

برای آمدنت فال میگیرم…؟


مریم
ساعت22:46---22 ارديبهشت 1393
ســــلام



تولد حضرت علی (ع) و روز بزرگداشت مقام مردانگی رو به شما تبریک میگم...





و براتون آرزوی سلامتی و شادی دارم{-35-}{-35-}{-35-}





ناگهان یک صبح زیبا آسمان گل کرده بود



خاک تا هفت آسمان، بغض تغزل کرده بود



حتم دارم در شب میلادت، ای غوغاترین!



حضرت حق نیز در کارش تأمل کرده بود



هر فرشته، تا بیایی، ای معمایی ترین!



بال های خویش را دست توسل کرده بود


پاسخ: متشکرم مریم ، مثل همیشه زیبا بود


دلگشا
ساعت18:18---22 ارديبهشت 1393
دلت را به هر کسی \" نسپار \"

این روزها مردم از \" سپرده \"

بهره می خواهند!!!



دلگشا
ساعت18:18---22 ارديبهشت 1393
دلت را به هر کسی " نسپار "
این روزها مردم از " سپرده "
بهره می خواهند!!!


فاطمه
ساعت21:01---20 ارديبهشت 1393
ای همدم روزگار چونی بی من
ای مونس و غمگسار چونی بی من
من با رخ چون خزان زردم بی تو
تو با رخ چون بهار چونی بی من


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 20 ارديبهشت 1393برچسب:,

] [ 20:54 ] [ دلشوره ]

[ ]